ОШ „Јелица Миловановић“ Сопот
  • Почетна
  • О школи
  • Галерија
  • Видео
  • Контакт
  • Заштита података о личности
  • Летопис школе
  • ПП служба
  • Прочитајте!
  • Примери добре праксе
  • Примери добре праксе

Мени

  • Почетна
  • Информатор о раду 2020
  • Информатор о раду 2022
  • Документи
  • Бројчана и квалификациона структура
  • Упутство за издавање дупликата јавних исправа
  • Вести
  • О школи
  • Запослени
  • Ученици
  • Настава
  • Активности
  • eTwinning
  • Јавне набавке
  • Примери добре праксе
  • Финансијскa документa школе
  • Контакт
  • Полугодишњи извештај
  • Списак уџбеника за школску 2025-26 годину

Вести

  • Обавештење о почетку нове школске године

    31. Avgust 2025 19:48Драги ученици, поштовани родитељи,

    Пратећи одреднице календара образовног-васпитног рада, школска 2025/26. година почиње у понедељак 1.9.2025. године. 

    Настава за ученике од петог до осмог разреда почиње у 7.30 часова када ће бити и прозивка ученика петог разреда.

    Настава за ученике од првог до четвртог разреда у матичној школи почиње у 13.30 часова када ће се обавити и прозивка ученика првог разреда.

    Настава у ИО Тресије почиње у 7.30, а у ИО Ђуринци, Бакчине и Центар у 8.00 часова.

    Свим ученицима срећан почетак школске године.
  • Приредба у част будућих првака

    25. Avgust 2025 19:00Драги прваци и поштовани родитељи,

    Свечана приредба у част будућих првака биће одржана у петак 29.8.2025. у 17.00 часова у Центру за културу у Сопоту.

    Добро нам дошли!

К1 међународни пројекат мобилности

  • О пројекту
  • Чланови тима
  • Обуке у иностранству
  • Посматрање посла ( Job shadowing)
  • Дисеминација и примена наученог у раду у установи
  • Дисеминација ван установе
  • Корисни линкови

Администрација






Претрага




Примена наученог са обуке - часови историје СЛОВЕНСКА ПИСМЕНОСТ




Наставница историје Даница Ивановић је у оквиру пројекта посетила Фиренцу где је похађала обуку у  оквиру Europass Teachers Academy, која се бавила решењима за наставнике и управљање учионицом, новим методологијама  и утицајем мотивације и њеним ефектима на рад са ученицима. Настава је реализована на енглеском језику, тако да је осим својих вештина наставника и менаџмента у учионици, наставница могла унапредити и своје знање енглеског језика. Настава је реализована тако што се тражило активно учешће у свим активностима, уз велики број практичних примера самих учесника. Размена идеја је допринела да  наставница пренесе своју праксу,  али и примени научено по повратку у школу.

    

На часовима који су реализовани 18.11.2021. и 19.11.2021 наставница је применила технику ученици као фацилитатори, покретачи активности приликом реализације наставне јединице о Словенској писмености : глагољица и ћирилица. У два одељења шестог разреда примењен је такав метод, док је у трећем одељењу настава реализована без групног рада. На тај начин наставница је могла да прати ефекте промене на мотивацију ученика и евалуира како свој рад ,тако и да прати постигнућа ученика и пореди их. Ученици 6/1 и 6/2 били су изузетно мотивисани за овај час, писали су са великом жељом да савладају слова, која су им била тешка, рогобатна у изговору када им је наставница читала. Ученици који су слабији из српског језика па и ученици који раде по ИОП-у нису се осећали мање важним у овом раду. Све су радили као било ко из групе и осећали су да и они доприносе заједничком успеху. На овај начин савладано градиво и повезано са већ наученим остало им је трајно. Оцене које су добили биле су и за активности и знање ,самим тиме ученици су постигли већи успех од трећег одељења које је радило класично без групног рада. 


Пројекат Наша Школа (nasaskola.rs) © Академија Филиповић
Нека права задржана. Администратори школа су одговорни за објављени садржај