18. Novembar 2025 21:22Удружење грађана “Машта може свашта” из Алексинца организовало је ликовни конкурс који је имао две такмичарске категорије “Мој град у бојама” и “Моја будућност у Алексинцу”. На конкурс је стигло 183 рада. Наша ученица Јана Војиновић из подручног одељења Ђуринци освојила је прво место у такмичарској категорији “Мој град у бојама”.
14. Novembar 2025 21:31Ученици трећег и четвртог разреда ИОЦентар учествовали су у радионици посвећеној безбедности деце. Кроз разговор и заједничке активности учили су како да препознају различите ситуације и да правилно реагују.
Примена наученог са обуке - часови историје СЛОВЕНСКА ПИСМЕНОСТ
Наставница историје Даница Ивановић је у оквиру пројекта посетила Фиренцу где је похађала обуку у оквиру Europass Teachers Academy, која се бавила решењима за наставнике и управљање учионицом, новим методологијама и утицајем мотивације и њеним ефектима на рад са ученицима. Настава је реализована на енглеском језику, тако да је осим својих вештина наставника и менаџмента у учионици, наставница могла унапредити и своје знање енглеског језика. Настава је реализована тако што се тражило активно учешће у свим активностима, уз велики број практичних примера самих учесника. Размена идеја је допринела да наставница пренесе своју праксу, али и примени научено по повратку у школу.
На часовима који су реализовани 18.11.2021. и 19.11.2021 наставница је применила технику ученици као фацилитатори, покретачи активности приликом реализације наставне јединице о Словенској писмености : глагољица и ћирилица. У два одељења шестог разреда примењен је такав метод, док је у трећем одељењу настава реализована без групног рада. На тај начин наставница је могла да прати ефекте промене на мотивацију ученика и евалуира како свој рад ,тако и да прати постигнућа ученика и пореди их. Ученици 6/1 и 6/2 били су изузетно мотивисани за овај час, писали су са великом жељом да савладају слова, која су им била тешка, рогобатна у изговору када им је наставница читала. Ученици који су слабији из српског језика па и ученици који раде по ИОП-у нису се осећали мање важним у овом раду. Све су радили као било ко из групе и осећали су да и они доприносе заједничком успеху. На овај начин савладано градиво и повезано са већ наученим остало им је трајно. Оцене које су добили биле су и за активности и знање ,самим тиме ученици су постигли већи успех од трећег одељења које је радило класично без групног рада.