Обавештавамо Вас да почиње упис ученика у први разред за школску 2025 – 2026. годину. Родитељи или други законски заступници могу упис да изврше на два начина:
1. Електронским путем, самостално
2. Заказивање термина уписа и тестирања може извршити школа (задужено лице).
НАПОМЕНА! Уколико дете има потребу за одлагањем уписа ( услед болести, продужених медицинских третмана или слично) потребно је да ПРЕ УПИСА контактирате школу око неопходне процедуре за Интерресорну комисију за процену потреба за додатном подршком на мејл [email protected]
Процедура систематског прегледа у Дому здравља се обавља невезано за процес одлагања
Примена наученог са обуке - часови историје СЛОВЕНСКА ПИСМЕНОСТ
Наставница историје Даница Ивановић је у оквиру пројекта посетила Фиренцу где је похађала обуку у оквиру Europass Teachers Academy, која се бавила решењима за наставнике и управљање учионицом, новим методологијама и утицајем мотивације и њеним ефектима на рад са ученицима. Настава је реализована на енглеском језику, тако да је осим својих вештина наставника и менаџмента у учионици, наставница могла унапредити и своје знање енглеског језика. Настава је реализована тако што се тражило активно учешће у свим активностима, уз велики број практичних примера самих учесника. Размена идеја је допринела да наставница пренесе своју праксу, али и примени научено по повратку у школу.
На часовима који су реализовани 18.11.2021. и 19.11.2021 наставница је применила технику ученици као фацилитатори, покретачи активности приликом реализације наставне јединице о Словенској писмености : глагољица и ћирилица. У два одељења шестог разреда примењен је такав метод, док је у трећем одељењу настава реализована без групног рада. На тај начин наставница је могла да прати ефекте промене на мотивацију ученика и евалуира како свој рад ,тако и да прати постигнућа ученика и пореди их. Ученици 6/1 и 6/2 били су изузетно мотивисани за овај час, писали су са великом жељом да савладају слова, која су им била тешка, рогобатна у изговору када им је наставница читала. Ученици који су слабији из српског језика па и ученици који раде по ИОП-у нису се осећали мање важним у овом раду. Све су радили као било ко из групе и осећали су да и они доприносе заједничком успеху. На овај начин савладано градиво и повезано са већ наученим остало им је трајно. Оцене које су добили биле су и за активности и знање ,самим тиме ученици су постигли већи успех од трећег одељења које је радило класично без групног рада.