Наставници ОШ „Јелица Миловановић“ у Сопоту донели су одлуку већином гласова да од понедељка 20.јануара 2025 ступају у делимичну обуставу наставе због растућег насиља према младима и континуиране деградације образовања и просветних радника. О даљим корацима бићете обавештени од стране одељењских старешина
У наставку вести ( Опција ПРОЧИТАЈ) можете наћи информацију о броју наставника у обустави, као и распоред одржавања часова наставника који одржавају часове.
Захваљујемо се на разумевању и позивамо Вас да подржите наше настојање да се образовању врати место у друштву које му природно припада
С поштовањем
Наставници и стручни сарадници
ОШ “Јелица Миловановић“ Сопот
24. Decembar 2024 22:35Ученици су и ове године присуствовали Новогодишњем каравану Дечијег културног центра Београд који је одржан у сарадњи са Градском општином Сопот и Центром за културу. Глумци Јана Рокић, Никола Тодоровић, Горан Јоксић и Пеђолино су, заједно са хором наше школе, певали најлепше дечије песме. Ученици су решавали загонетке и помагали Деда Мразу да се присети који је његов најважнији задатак у новогодишњој ноћи.
Примена наученог са обуке - часови историје СЛОВЕНСКА ПИСМЕНОСТ
Наставница историје Даница Ивановић је у оквиру пројекта посетила Фиренцу где је похађала обуку у оквиру Europass Teachers Academy, која се бавила решењима за наставнике и управљање учионицом, новим методологијама и утицајем мотивације и њеним ефектима на рад са ученицима. Настава је реализована на енглеском језику, тако да је осим својих вештина наставника и менаџмента у учионици, наставница могла унапредити и своје знање енглеског језика. Настава је реализована тако што се тражило активно учешће у свим активностима, уз велики број практичних примера самих учесника. Размена идеја је допринела да наставница пренесе своју праксу, али и примени научено по повратку у школу.
На часовима који су реализовани 18.11.2021. и 19.11.2021 наставница је применила технику ученици као фацилитатори, покретачи активности приликом реализације наставне јединице о Словенској писмености : глагољица и ћирилица. У два одељења шестог разреда примењен је такав метод, док је у трећем одељењу настава реализована без групног рада. На тај начин наставница је могла да прати ефекте промене на мотивацију ученика и евалуира како свој рад ,тако и да прати постигнућа ученика и пореди их. Ученици 6/1 и 6/2 били су изузетно мотивисани за овај час, писали су са великом жељом да савладају слова, која су им била тешка, рогобатна у изговору када им је наставница читала. Ученици који су слабији из српског језика па и ученици који раде по ИОП-у нису се осећали мање важним у овом раду. Све су радили као било ко из групе и осећали су да и они доприносе заједничком успеху. На овај начин савладано градиво и повезано са већ наученим остало им је трајно. Оцене које су добили биле су и за активности и знање ,самим тиме ученици су постигли већи успех од трећег одељења које је радило класично без групног рада.