Обавештавамо Вас да почиње упис ученика у први разред за школску 2025 – 2026. годину. Родитељи или други законски заступници могу упис да изврше на два начина:
1. Електронским путем, самостално
2. Заказивање термина уписа и тестирања може извршити школа (задужено лице).
НАПОМЕНА! Уколико дете има потребу за одлагањем уписа ( услед болести, продужених медицинских третмана или слично) потребно је да ПРЕ УПИСА контактирате школу око неопходне процедуре за Интерресорну комисију за процену потреба за додатном подршком на мејл [email protected]
Процедура систематског прегледа у Дому здравља се обавља невезано за процес одлагања
Пројекат под називом Слагалица реализован је током четири часа у трећем одељењу првог разреда. То је био један од првих пројеката који смо спровели. Сви ученици су сарађивали и показали умешне вештине у испуњавању циља. Као резултат пројекта настала је велика одељењска слагалица која се састоји од 20 делова (представља 20 ученика у одељењу). Циљ пројекта је био да се ученици што боље међусобно упознају, лакше адаптирају на школску средину и успоставе и развију однос другарства и сарадње.
У оквиру прве теме, Игре упознавања, ученици су играли игру Сви који. Током игре имали су прилике да сазнају различите информације о својим друговима и другарицама – ко шта воли да једе, које спортове воле, ко има млађу или старију браћу и сестре, која им је боја омиљена, ко им је добар друг. Научили су да када некога боље упознају, тада га боље разумеју и схватају. Пажљиво су слушали једни друге и уживали у заједничком раду.
Друга тематска целина, Игре и играчке, реализована је кроз фронтални разговор о омиљеним играчкама и играма које деца играју код куће. Ученици су затим цртали омиљене играчке и цртеже показивали друговима у одељењу. Учили смо како да вреднујемо туђ и свој рад и како да саопштимо шта је то што нам се на неком цртежу допало или нам се пак није свидело.
У оквиру треће тематске целине, Правимо слагалицу, научили смо како направити и сложити једну слагалицу. Сваки ученик је добио по један део слагалице и на њему написао своје име и нацртао нешто што он воли – омиљену играчку, храну. Остали ученици су, на том делићу слагалице, доцртавали оно што су о свом другу или другарици запамтили. Код нас је и једна другарица која је на дужем кућном лечењу и у школи је била свега пар дана. Другари из одељења су врло пажљиво направили и украсили слагалицу са њеним именом. Појединачне делове смо уклопили и сложили у велику слагалицу која представља одељење I3.